+

#Знай_свої_права 🤔🤷🏻♂Вирішили повернути кошти за неякісний товар, але в день розірвання договору купівлі-продажу ціна змінилася? Розповідаємо подробиці.

11 Червня, 2021

:round_pushpin:Якщо товар виявився неякісним і доведено, що суттєвий недолік виник з вини виробника, а не споживача, ви маєте право замінити товар на аналогічний чи повернути кошти. Наприклад, експертиза показала, що придбаний смартфон не вмикається через програмний збій.

:bookmark_tabs:Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» на момент розірвання договору купівлі-продажу споживач має право:
:small_blue_diamond: повернути суму зазначену в чеку, якщо вартість товару зменшилася;
:small_blue_diamond: повернути суму, що зазначена на ціннику, якщо ціна товару збільшилася.

:pushpin:Отже, якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, покупець має право отримати повну суму сплачених коштів, вказаних у розрахунковому документі.

:point_up:🏻Якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто ту, що зазначена на ціннику.

:bangbang:Пам’ятайте! Сплачені за товар кошти ви маєте право повернути в день звернення чи протягом 7 днів. Якщо скористалися послугами інтернет-магазину – не більше ніж 30 днів.

Не знайшли відповіді
на Ваше питання?

Форма зворотнього зв‘язку